Sunday, May 25, 2008

5.berkunci

ada juga di dapati pintu pagar dan pintu masjid berkunci..sepatut nya tak perlu lah berkunci kan..nanti senanglah orang ramai dapat guna masjid sepenuhnya.sila komen ya

9 comments:

Hazriel said...

Ye betol. Gereja memang ada waktu-waktu tertentu yang dibenarkan masuk (kalau tak silap), tapi kalau masjid pon dah jadi macamtu, tak tau la nak kata apa.
Tapi kalau nak dipandang dari sudut positif, mungkin nak elakkan pembaziran atau kes kecurian ke, tak tau la. wallahua'lam.

P/S:Tapi gambar masjid2 dalam ni, cantik2 belaka

Anonymous said...

Alhamdulillah, sejuk hati melihat koleksi gambar rumah rumah Allah swt yang tersergam indah!! Terima Kasih kerana berkongsi 'cuci mata' dengan kami.

Gembala Kambing said...

Mungkin bergantung pada suatu tempat. Walaupun masjid adalah rumah Allah, terdapat juga kecurian lantaran manusia yang tidak takut akan balasannya. Sedangkan selipar jepun pun boleh hilang di masjid, inikan pula peralatan dan perhiasan mahal di masjid. Ini membuatkan sesetengah masjid terpaksa dikunci. Tetapi janganlah dikunci terus pagar utama sehingga menyusahkan musafir-musafir untuk bersolat dan beristirehat.

Tengku Kamil Badruddin said...

tak perlu kunci tapi perlu ada orang jaga utk keselamatan...

anak desa said...

perlu dijaga oleh pengawal sebenarnya...klu x abes brg2 kt masjid kena curi ngn penagih dadah dan mungkin juga al-quran dicuri oleh ahli black metal utk membuat amalan ritual mereka(xkan nk baca kot...hehe)

myedapinky said...

btol..
sy rse x p'lulah pintu msjd
dikunci..
mne tau ade musafir2 nk singgah
solat..
ble da b'kunci,mreka t'pkse carik
msjd yg len..
cukupla klo pintu msjd ditutup..
utk mngelakkn spt anjing..

Anonymous said...

Kunci?..ish2..Tidak patut..
Lebih baik sediakan penjaga daripada kunci..

yOnnA said...

rasenye x perlu kunci kot..
mane tau ade musafir2 dari jauh ke nk tumpang solat or rehat :)

just sediakan guard ke..
hee..

btw,
sangat cantek gambar2 masjid dalam ni :)

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網